✔  Mat premium papier & goede afdrukkwaliteit   ✔  Veilig betalen   ✔  Gratis verzending boven € 35,-
Home / Klantenservice
Klantenservice2018-04-05T18:14:21+00:00

Veel gestelde vragen:

Wat moet ik doen als een product kapot of verkeerd is?2018-02-25T16:50:13+00:00

U mailt ons en brengt ons op de hoogte van de fout. We ontvangen graag een foto/foto’s van de schade of de fout. Verstuur de foto/foto’s naar info@sfeeraandemuur.nl.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?2018-02-25T16:47:35+00:00

Indien u een bestelling bij ons geplaatst heeft en geen bevestiging heeft ontvangen, dan kan dat komen doordat u het verkeerde e-mailadres heeft opgegeven bij het plaatsen van de bestelling. Neem contact met ons op via info@sfeeraandemuur.nl en vraag of we een bestelling ontvangen hebben die op uw naam geregistreerd is, zo kunnen we uw e-mailadres aanpassen en u een bevestiging van uw bestelling sturen. Het kan ook zo zijn dat de bestelling niet is aangekomen, neem dan contact met ons op voordat u een nieuwe bestelling plaatst, zo voorkomt u dubbele bestellingen.

Hoe versturen jullie de producten?2018-02-25T16:47:14+00:00

Onze producten worden rechtstreeks door onze leverancier CeWe geleverd. Zij doen dit in een stevige kartonnen envelop of een kartonnen koker.

Hoe lang is de levertijd?2018-02-25T16:46:55+00:00

Onze levertijd is normaal 5-7 werkdagen vanaf de besteldatum. Toch kan het soms 1-2 dagen langer duren als gevolg van vertraging bij de post.

Wat zijn de verzendkosten?2018-02-25T16:45:16+00:00

Aankopen boven 35 € krijgen gratis verzending! Winkelt u voor minder dan 35 € dan zijn de verzendkosten  €2,95.

 

Ruilen en retourneren

Ruilen

Als je een of meerdere van je ontvangen producten wilt ruilen voor een ander product, dan kan dit gewoon via het herroepingsrecht. Je kunt het product dat je niet wilt hebben terugsturen en je krijgt van ons het geld terug. De nieuwe producten kun je dan gewoon in onze webshop bestellen.

Herroepingsrecht

Bij Sfeer aan de Muur heb je 30 dagen om een product terug te sturen wanneer je spijt hebt van je aankoop.

Wil je een aankoop retourneren dan stuur je de volgende gegevens naar info@sfeeraandemuur.nl:

– Ordernummer

– Klantennaam

– E-mailadres waarmee je jouw aankoop geregistreerd hebt

– Oorzaak van de retour

– Artikelnummer van de artikelen die je terug wilt sturen

Jij bent als klant verantwoordelijk voor de retourkosten.

Producten sturen aan:
Sfeer aan de Muur
Andreas Zijlmansstraat 14A
5142 SN Waalwijk

Wil je een klacht indienen over een aankoop of een product?

Mocht je een beschadigd of verkeerd geleverd product hebben dat je wil reclameren, neem dan zo snel mogelijk contact op via info@sfeeraandemuur.nl. Schrijf en vertel wat er mis is met het product en stuur ons een foto. We zullen dan zo snel mogelijk reageren met een beschrijving van hoe te handelen om een correct product te ontvangen.

Mail de volgende gegevens naar info@sfeeraandemuur.nl:

– Ordernummer

– Klantennaam

– E-mailadres waarmee je jouw aankoop geregistreerd hebt

– Oorzaak van de klacht

– Artikelnummer van de artikelen waarover de klacht gaat

Neem contact op: