Veelgestelde vragen:

Hoe lang is de levertijd?
Onze levertijd voor bestellingen in Nederland is 5-7 werkdagen vanaf de besteldatum. Soms kan dit 1-2 dagen langer duren als gevolg van vertraging bij de post.

Wat is de status van mijn bestelling?
Als er een bestelling geplaatst is wordt deze meteen in productie genomen. Nadat de posters geproduceerd zijn gaan ze met de bezorgdienst mee. Je ontvangt dan een track & trace code van ons. Zo kun je makkelijk zelf bijhouden wat de status van je pakket is.

Mijn bestelling is niet aangekomen
Ben je de hele dag thuis gebleven, maar is de bezorger niet geweest? Controleer dan je bestelling met de door ons toegezonden track & trace code. Het kan zijn dat het pakje is bezorgd bij de buren of op een ander huisnummer. Het kan ook zijn dat het pakket naar een ophaalpunt is gegaan. Nog steeds geen duidelijkheid over waar je pakket is? Neem dan contact op met de klantenservice van DHL, Bpost of PostNL.

Wat zijn de verzendkosten?
Wij rekenen geen verzendkosten voor verzendingen in Nederland en België.

Is het ook mogelijk om te verzenden naar een ander land dan Nederland of België?
Dit is mogelijk maar je betaalt over deze bestellingen wel verzendkosten. Stuur een bericht naar info@sfeeraandemuur.nl en dan helpen we je graag verder.

Hoe versturen jullie de producten?
Onze producten worden rechtstreeks door onze leverancier geleverd. Alle posters worden in een stevige kartonnen envelop, een kartonnen koker of een grote doos geleverd. Inclusief noppenfolie of ander stevig inpakmateriaal.

Klopt het dat ik geen pakbon heb ontvangen bij mijn bestelling?
Dat klopt. Mocht je toch een aankoopbewijs/factuur willen dan kun je een bericht sturen naar info@sfeeraandemuur.nl . We sturen de factuur dan zo snel mogelijk naar je door.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?
Indien je een bestelling bij ons geplaatst hebt en geen bevestiging hebt ontvangen, dan kan dat komen doordat je het verkeerde e-mailadres hebt opgegeven bij het plaatsen van de bestelling. Ook kan het voorkomen dat de orderbevestiging in de ‘ongewenste mail’ terecht is gekomen.

Neem contact met ons op en vraag of we een bestelling ontvangen hebben die op jouw naam geregistreerd is. Zo kunnen we je e-mailadres aanpassen en je alsnog een bevestiging van de bestelling sturen. Het kan ook zo zijn dat de bestelling niet is aangekomen. Neem dan contact met ons op voordat je een nieuwe bestelling plaatst.

Bestellingen op maat

Is het ook mogelijk om een bestelling te doen met afwijkende materialen, ophangsystemen of formaten?
Dat kan zeker! Stuur een bericht naar info@sfeeraandemuur.nl en dan gaan we kijken wat de mogelijkheden zijn. Het is meestal geen probleem om af te wijken van de materialen en formaten die in de webshop vermeld staan. Je kunt bij ons altijd terecht voor speciale bestellingen, interieuradvies of andere vragen!

Leveren jullie ook bestellingen op maat?
Jazeker! Stuur een bericht naar info@sfeeraandemuur.nl en dan gaan we kijken wat we voor je kunnen betekenen. Wij leveren zowel aan consumenten als bedrijven. Voor grote orders maken wij een speciale offerte op maat. We kunnen zelfs grote of kleine collages/sets op maat samenstellen. Ook kunnen we je helpen met de keuze van de posters, passend bij jouw interieur of stijl. Je kunt bij ons altijd terecht voor speciale bestellingen, (interieur)advies of andere vragen!

Ruilen en retourneren

Kan ik een bestelling ruilen of retourneren?
Bestellingen zijn helaas niet te retourneren of te ruilen. Op alle aankopen via de website is geen herroepingsrecht van toepassing. De producten die je rechtstreeks via onze webshop koopt worden namelijk op maat geproduceerd. Volgens de door jou ingevoerde specificatie (zelfgekozen materiaal en formaat). We kunnen dit drukwerk daardoor niet meer opnieuw gebruiken. Het herroepingsrecht is uitgesloten voor alle maatwerkproducten. Drukwerk kun je dus niet terugsturen.

Wat moet ik doen als een product kapot of verkeerd is?
Wanneer je een verkeerde bestelling hebt gehad stuur je zo snel mogelijk een mail naar info@sfeeraandemuur.nl. Voeg aan je mail een beschrijving van de schade/fout toe. Evenals duidelijke foto’s waarop het probleem te zien is. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Neem contact op: